Handboeken voor bestuurders, vrijwilligers en sportprofessionals

RSC-ebook-positionering-kader-2

E-book: positionering

De sportconsument heeft vandaag de dag veel te kiezen en sponsoren worden door veel partijen benadert. Als vereniging sta je dus voor de uitdaging om op te vallen en een voorkeurspositie te realiseren. Maar hoe doe je dat? In dit e-book lees je er alles over.

Lees meer

RSC-boek-cover

Handboek Marketing voor Sportverenigingen

Met dit boek helpen wij bestuurders en vrijwilligers hun producten in de markt te zetten richting potentiële leden en sponsoren. Wij helpen je in vijf stappen om jouw vereniging beter te verkopen. De vijf stappen zijn: positionering, klantgericht handelen, traffic en binding, zichtbaarheid en actieve verkoop.

Lees meer

RSC-ebook-trafficenbinding-kader

E-book: traffic en binding

Haal meer uit je wervingsactiviteiten en ontdek hoe je een goede activiteit verzorgt. Wij nemen je mee in dit boek langs een proces om leden te werven, te binden en uit te bouwen tot ambassadeur.  We helpen je om in vier stappen te sturen op een groei voor jouw club.

Lees meer