Ledenwerving gaat verder dan het organiseren van een activiteit. Voordat mensen lid worden gaan er vaak zeven contactmoment aan vooraf. Deze momenten vinden online en offline plaats. De lastige keuze is het kiezen van de middelen en mogelijkheden, hier helpen we jou tijdens deze training bij.
In vier stappen meer rendement
Tijdens deze training helpen wij jou om in vier stappen meer uit jouw marketing te halen. Na de avond heb je concrete tips en handvatten die je direct kunt toepassen voor jouw club.
Uw voordeel na de avond:
- Inzicht hoe je een effectieve wervingscampagne kunt opzetten;
- Inzicht hoe je mensen en sponsoren lid kunt maken en houden;
- Inzicht hoe je ambassadeurs kunt inzetten voor de werving;
- Inzicht hoe je “oud” leden of sponsoren weer aan de club kunt binden.
Wat leer je tijdens de inspiratiesessie:
Wij geven je tijdens deze training tips om te sturen van zichtbaarheid naar een lidmaatschap. We helpen je om je off- en onlinemiddelen te combineren en om te sturen van een strategie van zenden naar een strategie van verleiden en binnenhalen te gaan.
Na afloop van de training heb je:
- Inzicht hoe je kunt sturen in zeven stappen op een lidmaatschap;
- Tips hoe je NAW-TE gegevens kunt verzamelen on- & offline;
- Inspiratie hoe je ambassadeurs voor jouw vereniging laat werven;
- Zicht op hoe je een team kunt formeren;
- Inspiratie hoe je Facebook, Twitter, Youtube en andere social mediakanalen in je campagne kunt integreren.
Voor wie is de training:
De training is voor mensen die (mede) verantwoordelijk zijn voor de marketing en communicatie (ledenwerving) van hun sportvereniging, sportschool of organisatie. Ben jij bestuurslid, vrijwilliger of de ondernemend professional en wil je sturen van zichtbaarheid naar een lidmaatschap, dan is deze training iets voor jou.
Inschrijven:
Via dit formulier schrijf je je in voor de basistraining Marketing.