Bedrijven geven steeds minder uit aan sponsoring en kijken steeds kritischer of ze rendement uit hun sponsoring halen. De tijd van het gunnen en het verkopen van een bord is voorbij. Er gaan steeds meer verenigingen, stichting en initiatieven langs dezelfde bedrijven. Je moet dus zorgen dat jouw club opvalt, en dat je een uniek verhaal hebt waar een sponsor zich aan wil verbinden. Dit geld ook voor ledenwerving, mensen hebben genoeg te kiezen.
“Tijdens deze training gaan we dieper in op de behoeftes van potentiële leden en sponsoren. We werken de positionering van jouw vereniging of organisatie uit en reiken jouw de bouwstenen aan om op te vallen en het unieke verhaal van jouw organisatie te vertellen. We vertalen dit naar een campagne en helpen je een voorkeurspositie bij jouw doelgroep te realiseren.”
Duur
De training positionering en duurt één dagdeel.
Voor wie
Wij bieden deze training op locatie voor organisaties en sportverenigingen aan die hun sponsorinkomsten willen verhogen of meer leden willen werven. Aan de trainingen nemen altijd de mensen deel die verantwoordelijk zijn voor de marketing en communicatie.
Kosten
De kosten voor de training bedragen 499 euro.
Interesse
Wil je aan de slag met het verhaal van jouw club neem dan gerust vrijblijvend contact met ons.